راه اندازی سامانه فعالان ict خورستان

پس از تحقیقات فراوان در مورد بی رونقی بازار  فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان خوزستان، به این نتیجه رسیدیم که یکی از دلایل این مشکل این است که ظرفیتها و فرصتها در استان به طور کامل شناخته نشده اند. اکثر شرکتهای فعال در حوزه ICT  هنوز هم حتی برای بزرگترین  کارفرمایان و شرکتهای این استان ناشناخته هست، از سوی دیگر اطلاع رسانی در مورد سفارش پروژه های  ICT مورد نیاز در استان خوزستان بسیار ضعیف است و همین موضوع باعث شده است که در نهایت کارفرمایانی که دنبال کار خوب و با کیفیت هستند پروژه و سفارش خود را به شرکتهای غیر بومی به خصوص تهرانی دهند.


برای حل این مشکل مدیران شرکت آرشام اقدام به راه اندازی سامانه فعالان ict خورستان نمودند. در این سامانه  اطلاعات شرکتها، متخصصین و استارتاپهای این حوزه بر اساس خود اظهاری انها نمایش داده میشود.

در بخش اخبار و مقالات هم کاربران میتوانند مطالب آموزشی و یا خبرهای حوزه ICT  استان را یه اشتراک بگذارند.


برچسبها: خوزستان ict

لینک کوتاه: khozict.ir/blog/details/2

آیا میدانستید با عضویت در سامانه فعالان ict خوزستان علاوه بر اینکه میتونید اخبار و یا مطالب علمی خودتان را به اشتراک بگذارید ، به راحتی میتونید یه کاتالوگ آنلاین برای استارتاپ، شرکت و یا خودتان بسازید و آن را در بزرگترین نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات و ارتباطات خوزستان به اشتراک بگذارید؟

بازدید از سامانه ثبت نام